Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

4 dagar över...

Av Malin Nilsson - 26 maj 2009 20:49

Gud så mysigt vi har haft det idag. Vi har bara varit hemma och umgåtts hela familjen och varit ute fast det har blåst ganska mycket.

Gick även på en promenad till Karin och vart bjudna på middag.

Vi åt och sen gick jag hem medans D och L körde Karins bil som gubben ska ha till Piteå imorgon. Kom hem, klippte Dawids hår och sen körde vi en snabb dusch alla tre. For på kalas till John som vart 26 år och åt massor med gott fika! Lilja gjorde fina armband och var himla stolt över dom=)

När vi kom hem började vi undra vad HJ stoppat i dom där dumle bullarna för gumman var helt TOKIG! Hon busade och var helt galen innan vi till slut fick henne i säng=) Men nu ligger hon där och jag tror hon somnar när som helst. Är då helt tyst där inne i alla fall.


Imorgon ska gumman till dagis och dom ska till kyrkan en sväng. Hon ser fram emot det väldigt mycket=) Dawid åker och jobbar och jag ska väl passa på att promenera ut denna bebbe... Int för att jag tror att det hjälper men jag testar ALLT!


Någon som vet var man handlar nya batterier till internet dosan?

Måste fixa Dawids dosa så vi får betalat nå räkningar.


Nu ska jag gå och se Desperade!


/M


 
 
Ingen bild

Ida

27 maj 2009 06:51

tror man fixar batterierna på banken... inte helt säkert men testa :)

ska inte den där knodden komma ut snart?! :)

 
Ingen bild

Camilla

27 maj 2009 08:15

Det finns batterier på expert bla.

 
Ingen bild

josse

27 maj 2009 08:30

Gå in på banken och få en ny dosa... Förmodlingen har ni en gammal dosa om man kan byta batteri på den. För dom nya kan man inte det. Den nya är mycket bättre.

Ser att du går övertiden. Jag gick över 13 dagar men min andra.... och jobbigt är det.... Lycka till med barnafödandet.

 
Linda

Linda

27 maj 2009 10:00

E det swedbank så går jag dit får dom byta batteri!

http://storstrumpa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards