Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Malin Nilsson - 11 maj 2009 20:45

Gumman fick sig en skottkärra och var väldigt nöjd och belåten=)

Hon ville skruva ihop den med pappi som kommer hem imorgon.

Han hade jobbat in några timmar så nu kommer han nog hem på eftermiddagen istället för på kvällen *glad*


När jag hämtat gumman på dagis så for vi till Vallen och åt korvgryta som moster hade gjort. Det var smarrigt! Efter det så mös vi och sen åkte vi hem och gjorde lite pärlhalsband och såg på Alfons Åberg som hör till en av favoriterna just nu. Sen åt vi kvällsmat och gick och läste böcker i sängen.

Jag slocknade ett tag när jag sövde henne så nu känner jag mig lagomt pigg *not* Men jag kan ju fasen inte gå och sova kl 20.00

Ska ju se City akuten snart=)


Imorgon ska gumman på dagis en sväng och sen ska vi nog vara ute och leka om det är bra väder.


/ M

Av Malin Nilsson - 11 maj 2009 13:33

Hmm har inte hunnit ut nå i solen ännu=( Jag slocknade i 2 timmar på soffan så jag gissar att jag behövde det=)

Ska strax börja göra mig iordning och fara och beställa gummans glasögon.

Sen hämtar jag henne från dagis. Få se vad vi hittar på i eftermiddag?

Kanske blir en tripp till kusin Alexander å pussas lite=)



Av Malin Nilsson - 11 maj 2009 10:04

Idag är det ju soligt och fint ute! Tror bestämt att jag ska gå ut och sitta på balkongen ett tag och få mig lite energi av solen...

Funderade på att baka nå gott idag men det blir nog kanske senare ikväll när solen har gett upp. Gumman är på dagis en sväng och leker med sina kompisar. Funderar på att putsa klart alla fönster idag. Har bara några fönster kvar. Det var ingen lätt match med allt lim som var kvar på dom men dom vi har putsat är mycket fina i alla fall=)


Dawid har åkt till Piteå kl 4 i morse och kommer hem imorgon kväll.

När gumman slutar på dagis har jag lovat att vi ska åka och titta på en skottkärra på Granngården åt henne. Hon har velat ha en länge men vi har inte hittat någon åt henne förutom sånna plastiga saker som jag inte vill köpa. Sen ska vi åka och beställa nya glasögon åt henne.

Det blir nog dom på den första bilden för vi kom på att hon har redan ett par som är väldigt lika dom på den 3:e.


Nu ska jag försöka göra nå vettigt!


Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards