Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Malin Nilsson - 9 maj 2009 22:17

Jaha idag vart man ju ganska så deppig när man drog upp rullgardinen=( Spöregn! Som tur var så hade vi ju planerat in en tripp till IKEA.

Vi ringde till Dawids mamma och hörde om hon skulle komma med och det ville hon gärna göra. Drog iväg just efter 10...

Vi handlade inte så mycket utan tittade lite på mattor och sånt.

Jag köpte en cool rosa bordslampa som vi har på vårat sideboard.

Vart hur snyggt som helst! Jag ville ha en hårig matta också men var lite kluven om vilken färg så vi väntade till nästa gång istället. Vill ha en grön men då måste man ju alltid matcha så med kuddar i soffan och gardiner så jag tror fasen att jag ska ta en svart istället.

Drog en sväng på Barnens hus också och fammo handlade ett strandset med Hello Kitty på till gumman. Gissa om hon vart glad!

Sen drog vi hem och jag la om Dawids blåsa som hade vätskat en hel del.

Är ni inte lite impade att jag av alla människor klarade av det!?

Jag som alltid vill på att svimmar av minsta lilla såret och blodet...

Men duktig var jag som bet ihop!


Petra Andreas och lilla Nora har varit hit ikväll och hälsat på.

Jag vill också ha en egen liten Nora=)

Lilja är helt besatt och vill vara med henne hela tiden och stryka på henne.

Hon kommer bli världens bästa storasyster!


Hmm jag funderar på om jag ska gå och sova i sängen eller om jag ska lägga mig och vila/sova i soffan?=)


Ha det bra!

/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards