Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Malin Nilsson - 16 maj 2009 21:48

Jösses så härligt väder det har varit ute idag! Gumman har ju kunnat ha klänning och 3/4 byxor=) Sen har jag varit med henne och köpt ett par sandaler för det kom jag på helt plötsligt att vi glömt köpa.

Hon hade behövt en ny kepa också men det verkar vara omöjligt att få tag på här i Kalix=( Jag måste kolla om det går att beställa från H&M eller nåt sånt för hon måste ju ha nåt på huvudet nu när det börjar vara så varmt ute. Vi har bara solat här hemma och sett på när D gått och muttrat för sig själv när han flyttat veden till bodan på gården=)

Haha, han har varit ganska så bakis och det är rätt åt honom tycker jag;-)

Sen har vi alla 3 åkt till Vallen och D har hjälpt pappa med att måla 1000 m panel till storgaraget som ska målas om och bytas lite panel på.

Jag,gumman,mommo,Signe och Alec har myst och lekt i solen medans=)


Imorgon ska D också och måla och jag funderar på om jag mfl ska dra på Sangis marknaden? Men jag vet inte ännu...

Hoppas att det blir fint väder!  


Gud jag känner mig helt slut idag! Går nog och sover om ett litet tag eller så somnar jag som vanligt i soffan...


/M

Av Malin Nilsson - 16 maj 2009 09:30

Just nu är jag lite smått irriterad måste jag erkänna... Hade det varit så att jag fått åka in igår/inatt så hade jag fasen åkt själv till förlossningen! D kom hem ca 3.30 stup full och slocknade med huvudet mellan benen sittande på toa stolen. Kan inte riktigt fatta vad man tänker med ibland?

Skulle fasen ha gjort som Anki sa och bara köpt en läsk som han hade fått dricka på festen men jag trodde på nåt sätt att han skulle ta det lugnt eftersom han visste vad som kunde hända...



Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards