Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Malin Nilsson - 14 maj 2009 19:27

Jösses vad det har varit varmt idag! Vi har haft helt lä på baksidan våran och D har till och med kunnat gå i bar överkropp! Å när han tar av sig tröjan då är det fasen varmt=)

Idag har vi varit till jobbet mitt och hämtat min nya cykel. Den var hur fin och hur skön som helst! D cyklade hem den till mig och jag testade lite här hemma. Är jättenöjd med den=)

Sen har vi varit på Rolfs såg och köpt nån bräda som D har delat och hamrat ihop för att se hur panelen på huset kommer att se ut. Det kommer bli jättebra konstaterade vi! Sen har vi varit och köpt oss varsin milkshake *mums* Det var inte igår man drack en sån! Har varit ute hela dagen och även promenerat lite så få se om det händer nå ikväll?

Dawid ska på klassfest imorgon och jag kan fasen garantera att den här lilla i min mage kommer vilja ut den natten! Helt säker är jag. Dawid kommer komma påverkad till förlossningen och mamma eller Maria kommer att få köra oss!=) Haha ja det skulle vara nå det!


För tillfället är gumman och gubben och duschar. Lilja älskar att få spola med vatten på Dawid och tycker det är himla skoj att duscha med  honom.

Men jag längtar verkligen efter badkaret som vi ska få från Dawids mamma.

Gumman badar i en badbalja som är så liten då hon knappt kan sitta i den=(

Väntar bara på att pappa ska besikta släpet så ska vi ta släpet och köra hit badkaret.

När gumman har duschat klart blir det att ta på pyjamas och gå och lägga henne. Klockan går ju så himla fort och det är ju redan läggdags för henne.

IMorgon är vi lediga allihopa igen så då får vi se vad vi hittar på för mysigt;-)


/ M

Av Malin Nilsson - 14 maj 2009 09:26

Det går sakta men säkert mot rätt håll... Dagarna går väldigt fort fast man väntar hela tiden på att få åka in. Sitter nu med gumman och ser på "På rymmen med Pippi Långstrump". Hon sitter ännu och myser i pyjamasen=)

Ska ta och klä henne och göra henne färdig och sen ska vi åka till Intersport och Dawid ska få cykla hem min cykel. Nu när det äntligen finns plats i garaget=) Dawid är så duktig så han håller på å tömmer och fyller diskmaskinen;-) Han har ju slutat dricka kaffe så nu dricker han väl 4 koppar te om dagen istället;-) Tycker han ständigt går runt med koppen i handen.


Nå nu ska jag göra mig klar och sen gå ut i solen å mysa.

Det blåset men man får väl hitta lä någonstans.


Puss

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards