Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Vårdcentralen

Av Malin Nilsson - 8 maj 2009 21:53

Idag har jag varit med min skadade älskling till vårdcentralen.

Som ni ser på bilden så har han lyckats bränna sig ganska så rejält på tummen på jobbet inatt=( Jag har aldrig sett en sån brännblåsa... Hujja!

Lilja sa hela tiden att den är äcklig pappa=) Hon ryggade tillbaka bara han kom i närheten av henne med handen och jag förstår henne.

Vi for i alla fall till vårdcentralen och där punkterade dom den och lindade bandage å en massa annat på den! Nu ser det ut som att han har en gipsad tumme *skrattar* Men det är ju tur att han inte har ont i den i alla fall.


Ikväll har vi bjudit mommo,moffa och Alec på middag. Vi lagade tacos som det är år och dar sedan jag har ätit! Det vart supergott och den som åt allra mest var nog Alec som först åt en rejäl portion med spaghetti och köttfärssås och sen åt han nog upp en halv gurka, massor med tomater och taco chips! Han åt så det nästan kom ut genom öronen på honom!

När mormor sa att nä nu får det vara bra och att morfar skulle gå och tvätta av honom så tog han sin flykt under bordet och fortsätter att äta gurka från golvet där han lagt upp ett förråd medans han åt *skrattar*

Där har ni en unge som älskar grönsaker!


Kan ju också passa på att gratulera Moa som blivit mamma igen idag! GRATTIS! Nu är det bara jag kvar...


Imorgon tänkte vi ta oss en sväng på IKEA å handla lite mattor och lampor.


Gumman sover,pappi sitter och ser på hockey (som inte går nå vidare) och jag sitter här och fördriver tiden!

Jag lägger även in lite mys bilder på gumman nu när jag ändå håller på.

Ha en fortsatt bra kväll!


/ M


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards