Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Äntligen fredag

Av Malin Nilsson - 8 maj 2009 09:47

Inatt har jag vaknat kl 02.08 och varit tvungen att gå på toa.

Då kände jag på mig att jag skulle få åka på bb inatt. Fråga mig inte varför för jag hade då inga känningar av det i alla fall. Vaknade några till gånger och kände efter om det var dags och vart lika besviken i morse som alla andra mornar när inget hade hänt under natten... Haha jag skulle garanterat bli överlycklig om jag skulle pissa ner mig mitt i natten för då skulle jag ju kunna tro att vattnet gått och att jag äntligen skulle få åka in.

Ja ja jag vet att jag har 14 dagar kvar till min beräknade tid är ute men jag känner mig sååå himla handikappad så här i slutet så för allas skull hade jag velat göra bort det nu. Men den lilla skönheten i min mage vill nog ha det varmt och skönt ett tag till och då är det ju klart att den ska få ha det=)


Idag är gumman en kortis på dagge. Jag och D ska och hämta henne kl 12 efter att han sovit färdigt. Han kom hem just efter 6 imorse gogubben och hade då kört från Piteå för att komma hem till oss så fort som möjligt. Han brukar sova till ca 11 så då ska jag gå in och gossa med honom=)

Någon gång mellan 11-13 ska sotaren komma hit. Känns som att han nyss var här... Tror det var i November,men jag vet inte hur ofta dom ska komma och sota?


Få se vad vi hittar på idag? Inga planer än så länge...

Nu ska jag gå och äta frukost.


/M

 
 
Ingen bild

Beatrice

8 maj 2009 10:26

Kanske att du ändå får åka in idag då! Spänande värre! När jag väntade Melvin så vaknade jag kl 4.30 på morgonen. Började packa min BB väska bara för att jag kände att det var dags och sen fixade jag världens hotellfrukost åt Patrik. När han sen kom till jobbet och berättade det för sin kollega så sa han att ja då blir det bebis snart. Kl 15.30 gick vattnet när jag stod och tankade bilen vid OK vid kyrkan :-D Dock föddes han ju inte förrän 3 dar senare..Men på g var det ju trots det..Och det är ju kroppen som känner på sig sådant och ger tecken.

Du får packa in en handduk eller sopsäck i bilen att sitta på ifall vattnet går,för jag kan garantera dig att det inte alls är roligt att sätta sig dyngblöt på bilsätet och köra hem :-P

När föddes Lilja? Dom brukar ju vilja födas ungefär samtidigt dom små trollen...Även om det finns undantag,som för mig med Alexandra :-D

 
Carina

Carina

8 maj 2009 10:50

Hej!
När det har varit dax för mig har jag fått en sån djädra adrenalinkick och städat som en galning, det är någonting i generna på kvinnor det där att reda boet ;)

http://carlasvammel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards