Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Uppe med tuppen...

Av Malin Nilsson - 9 mars 2010 06:34

Jag kan inte för allt i världen förstå vad som har hänt med min lilla dam.

Förut blåste hon på till 8 och nu går hon upp mellan 5 och 6!

Jag blir helt slut!!! Sen jobbar ju Dawid en hel del och sover i Piteå så ni kan ju gissa vem som måste gå upp med henne!? Jo, jag!

Sen brukar han vara så seg på mornarna när han ska upp med henne så då har jag ändå hunnit bli klarvaken så det hjälper inte så mycket att få sånna sovmornar. Men imorgon ska han fan få gå upp med henne och jag ska ligga kvar med Lilja och SOVA i sängen! För jag är helt slut...


Idag ska vi skjutsa Liljen till dagge och sen ska vi fara och lämna in bilen på service. Hade tänkt gå och hämta gumman från dagis. Hoppas bara det blir varmt och härligt ute idag! Det bådar gott för solen skiner då in genom fönstret för fullt här hemma. Ikväll ska jag göra klart mitt spinningpass. Måste ha lite hjälp av Dawid att få fixat låtarna bara;-)

Sen ska jag mysa med gubben som kommer hem ikväll! Men jag lär väl somna på soffan som vanligt... Men jag ska göra mitt bästa!


Nu ska jag gå och roa min morgonpigga dam på golvet!

Ha en bra dag när ni nu vaknar;-)


/ Malin

 
 
Ingen bild

Moa

9 mars 2010 09:44

Det här med barn och sömn är en gåta för mig också.

Det verkar gå i perioder. Malte hade en period då han vaknade strax efter kl 5 varje morgon :-S.
Jag har ju turen att ha en relativt morgonpigg man som ger sig snabbare än jag för JAG RÖR MIG INTE den tiden. Är man ensam har man dock inget val...
Nu sover Malte plötsligt minst till 7 varje morgon igen! Ingen logik i det alls för han kan nästan sova MER dagtid nu och lägga sig tidigare. Jag fattar ingenting. Kanske har han en tillväxtspurt?

Hoppas du får sova ut snart, det krävs då och då för att palla med trycket dagtid :)!

Moa, för tillfället med lyxiga och sömnfyllda nätter (det har vi inte alltid varit bortskämda med)

 
Mallan

Mallan

9 mars 2010 12:19

Hej Moa!

Jag ska låta han sova bredvid gumman inatt och int låtsas som att jag vaknat när hon vaknar så då måste han ju gå upp med henne direkt;-) Men risken finns att hon hinner ramla i golvet innan det för han är såååå seg på morgon.
Elsa är ju duktig för hon sover hela nätterna utan problem så egentligen ska man inte klaga. Men jag är så himla trött på morgonen och innan kl 7 är det hemskt att gå upp! Nåja det är bara att gilla läget och försöka se framåt när dom kommer älska att sova om mornarna;-)

Ha en bra dag i solen där på Vallen!

http://mallan79.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards