Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Malin Nilsson - 4 mars 2010 20:48

Äntligen vart det lite lugn och ro här hemma. Elsa har varit gnällig och grinig ikväll igen. Funderar på om man måste kolla upp öronen igen?

Lilja har varit på dagis och under tiden har jag och Elsa tagit en promenad i det sköna vädret med Petra och Nora. Sen hann vi gå in i 20 minuter så dom fick leka. Haha men dom pussades mest. Och Elsa slickade på Noras näsa;-)

Sånna tillfällen önskar man att man hade en kamera nära till hands!

Dom var så gulliga i alla fall;-) Elsa vart INTE glad när vi skulle åka hem.

Men Lilja skulle komma hem kl 15 så det var bara skynda sig hem. Hennes farmor har hämtat henne idag. Det älskar hon;-)


Imorgon ska hon på 4årskontroll. Här kommer bilder på henne från imorse.

Hon fullkomligt ÄLSKADE presenten som moster kom med igår=)

    


Här kommer en bild på mitt tyg jag spänt upp på en ram.


  

Det ska sitta på väggen i vardagsrummet. Kommer bli bra tror jag;-)


Nu ska jag fortsätta se på en film på 3an.

Ha en bra kväll!


/ Malin

Av Malin Nilsson - 4 mars 2010 10:17

Hej på er allihopa!

Idag är det en härlig dag ute med sol och värme!

Lilja är på dagis och Elsa myser ute i vagnen. Själv hade jag tänkt fixa lite spinningmusik så jag kan köra igång och leda snart=)

På söndag ska jag på mitt första pass efter operationen så vi får väl se hur det går? Ska bli superskoj!!!


Ska kika in lite på tradera hur det går för mina kläder innan jag går och funderar på vad jag ska äta till lunch idag?


Ha en bra dag i solen!


/ Mallan

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards