Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Malin Nilsson - 8 mars 2010 22:56

Idag hade jag tänkt fara med gumman och åka skridskor men det blåste ju såklart för mycket för det! Vi var ute ett tag på Vallen men höll till sist på att blåsa bort så vi gav upp... Jag var till jobbet och lånade en svart lekhjälm till gumman som hon ska ha när  hon åker i backen och skridskor.

Imorgon hade jag tänkt ta vagnen och dra med bobben också när jag ska hämta henne från dagis. Våran bil ska på service kl 10 och jag ska få ha en lånebil då men jag går med Elsa så hon får sova i vagnet en lång stund.

Igår sov hon 3,5h ute i vagnen på balkongen. Men inne sover hon högst 1h...


Ikväll har jag varit på spinningmöte. Mamma och pappa har varit barnvakter.

NU vill jag ha våra NIKE kläder vi har beställt!!! Jag är i ett desperat behov av dom! Var på spinning igår och jag älskade det!!! Har saknat det som fasen! Skönt att jag äntligen kan börja träna lite i alla fall nu.

Har även fixat lite musik ikväll så jag kan börja leda pass snart;-) Ska bli hur skoj som helst!


Nu ska jag göra mig klar för sängen!

God natt!

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards