Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Malin Nilsson - 1 mars 2010 13:45

Ok, jag erkänner att jag var som en liten barnunge i morse.

Hanna N, Moa och Maria fick mig på andra tankar=)

Jag är verkligen som en 30 åring i trots och jag måste börja tänka på att det verkligen finns MYCKET värre saker! Solen och värmen närmar sig och jag har ju trots allt den bästa familjen,tak över huvudet och mat på bordet=)

Men jag är lite sjuk så då får man väl klaga lite i alla fall ;-)


Nu är Dawid och Lilja ute och skottar medans Elsa sover i vagnet ute.

Jag ska njuta av tystnaden ett tag! ;-)


/ M

Av Malin Nilsson - 1 mars 2010 09:34

Jag är sjuk

Jag är trött

Jag är less

Jag är förbannad på alla jäkla räkningar som ruinerar en

Jag har feber

Jag borde städa

Jag är förbannad för att våran diskmaskin gått sönder

Jag orkar inte diska

Jag får inte den lilla damen att sova nu när hon skulle behövt det

Jag borde träna men kan inte för att jag är sjuk

Jag är flagnig runt hela näsan

Jag hatar Vattenfall

Jag funderar på vad vi ska göra idag

Jag orkar inte ställa undan frukosten

Jag orkar inte bädda sängen

Jag orkar inte gå ut och skotta

Jag orkar inte vara på dåligt humör


Är det då nåt som är bra idag?

Jag och Dawid firar våran 2åriga förlovningsdag!

Och sen självklart att jag har världens bästa ungar som förgyller alla mina dagar!


    


/ Malin


Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards