Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Malin Nilsson - 10 mars 2010 08:58

Jag sitter för tillfället och klurar på ett spinningpass jag försöker sätta ihop.

Har fått tips om musik och har hittat MASSOR! Nu skulle jag bara behöva få tag på lite hårdare musik till tunga backar. Någon som har nåt bra förslag?

Jag är så sugen på att komma tillbaka NU! Ska på Erikas spinningpass imorgon och det ska bli himla skoj. Är väldigt länge sedan jag var på hennes pass.


Idag skiner solen för fullt och jag och gubben hade tänkt gå och hämta gumman från dagis sen. Jag hade tänkt att hon skulle få vara ledig i veckan men det tyckte INTE fröken lilla att hon skulle vara=) Hon vart svinsur när jag sa det till henne! Men imorgon ska hon få det i alla fall...

Annars vet jag inte vad vi har för planer med dagen? Vara ute och mysa lite kanske? Ska snart gå och duscha så får gubben lägga om mig när han kommer hem.


Nå nu ska jag fortsätta med passet!


See ya!






Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards