Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Ja må hon leva!!!

Av Malin Nilsson - 3 mars 2010 09:36

Idag fyller min älskling 4 år! Snacka om att tiden springer fram!!!

För exakt 4 år sedan gick jag i korridorerna på Sunderbyns sjukhus och vandrade. Mina värkar startade kl 7 medans jag var på väg in för att bli igångsatt pga mitt vatten hade gått 3 dagar tidigare. Så där gick jag timme ut och timme in! Sen fick jag bada,ryggmärgsbedövning,vart på fyllan,sjung "Oh lord", var helt borta,slog ihjäl den som försökte röra min syrgas,krystade och ut kom just efter 22 världens finaste dam! Hon döptes till Lilja Angelina Christina Waara.

  


Vi ska ha kalaset på lördag för Dawid ska och joba 2 nätter i Piteå och börjar ikväll.

Här bjuder jag på lite bilder från i morse=)


 

      


Hon fixar i sitt album med bokmärken för fullt på ena bilden! Dom satt hon med hela morgonen=)

Sen visar hon stolt upp sin nya Lilla Anna väska.

På ena bilden busar hon och Elsa för fullt!


Nu ska jag ta tag i bakningen idag.

Idag ska jag göra kolakakor,chokladbollar och hallongrottor.

Sen måste jag städa lite... Snark vad trist!


Ha en bra dag allihopa! För det ska då vi ha;-) 


 
 
Beatrice

Beatrice

3 mars 2010 16:38

Grattis till Lilja på födelsedagen hoppas hon får en fin födelsedag!

Mitt vatten gick också 3 dagar före jag fick Melvin. När jag stod och tankade bilen på den obemannade OKQ8 macken vid kyrkan :-P

http://www.lyckosam.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards