Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Malin Nilsson - 29 januari 2010 21:46

Testar skicka via mobilen:)

 
Av Malin Nilsson - 29 januari 2010 19:23

Ja nu är vi hemma igen för några nätter. Det känns ganska så skönt måste jag erkänna. Maria har fått åka med Alec på akuten för att han hade krupp.

Usch, han och Liljen avlöser varandra:-( Hoppas han blir bättre och får sova inatt. Maria skulle egentligen ha jobbat natt men jag hoppas att hon fick bytt bort den! Inte skoj med en kruppunge...


Ikväll ska vi äta choklad och chips! På helgen får man äta litegrann i alla fall;-)

Funderar på att börja med den där metoden där man bara ska äta fett och inga kolhydrater eller socker. Men jag vet inte om jag skulle klara av det eller om den fungerar??? Någon som har testat? Känns lite som att man går emot allt som man har strävat efter tidigare. Men det sägs ju att det funkar!


Imorgon ska Dawid vara nere på nedervåningen i några timmar.

Jag tror att jag och Elsa ska gå ut på en promenad om det nu inte är allt för kallt. Jag har äntligen beställt min matta som jag har trånat efter hur länge som helst! Den kommer bli svinsnygg här hemma;-)


Nå nu ska jag surfa vidare och sen lägga mina underbara ungar=)



Av Malin Nilsson - 29 januari 2010 14:49

Dagen idag blir väldigt lugn med mys hela dagen och kvällen.

Dawid kommer hem på eftermiddagen och är ledig hela helgen!

Vi ska alltså sova hemma på Djuptjärn i 2 nätter=)

Är ganska skönt att komma hem ett tag efter att typ alla andra dagar sova här på Vallen med 3 ungar,5 vuxna,2 katter och en dampig hund;-)


Igår hade vi partyt hemma hos oss. Det gick bra och jag hittade mycket snyggt till ungarna! Längtar tills kläderna kommer=)


Funderar på om vi ska hyra oss en film ikväll eller inte? D brukar vara ganska trött på fredagar efter att ha pendlat till Piteå hela veckan och åkt just efter 5.

Nåja vi får väl se.


Det kliar en del nu där jag har mina stygn kvar men det är ju ganska bra vad jag fattar för då helar dom. Jag har köpt 2 st sportbh:ar och gissa om det är kul att se skillnaden! Måste rensa garderoben i helgen;-)

Nu längtar jag som fasen tills jag kan börja träna igen!!!

Jag har abstinens!!!  Men jag ger mig till tåls och gillar läget så mina ärr blir snygga=)


Elsa är sååå nära att börja krypa fram men hon bara gungar på stället och ramlar typ på näsan för att inte armarna vill hänga med;-) Mina söta unge!

Just nu ligger hon på golvet och leker med massor med Alec kläder som moster håller på att stoppa i en kartong som är för smått.'

Liljen har åkt till Finland och Ikea med mormor och morfar. Gissa om hon vart glad när hon fick åka med dom!



Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards