Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Fredag

Av Malin Nilsson - 29 januari 2010 14:49

Dagen idag blir väldigt lugn med mys hela dagen och kvällen.

Dawid kommer hem på eftermiddagen och är ledig hela helgen!

Vi ska alltså sova hemma på Djuptjärn i 2 nätter=)

Är ganska skönt att komma hem ett tag efter att typ alla andra dagar sova här på Vallen med 3 ungar,5 vuxna,2 katter och en dampig hund;-)


Igår hade vi partyt hemma hos oss. Det gick bra och jag hittade mycket snyggt till ungarna! Längtar tills kläderna kommer=)


Funderar på om vi ska hyra oss en film ikväll eller inte? D brukar vara ganska trött på fredagar efter att ha pendlat till Piteå hela veckan och åkt just efter 5.

Nåja vi får väl se.


Det kliar en del nu där jag har mina stygn kvar men det är ju ganska bra vad jag fattar för då helar dom. Jag har köpt 2 st sportbh:ar och gissa om det är kul att se skillnaden! Måste rensa garderoben i helgen;-)

Nu längtar jag som fasen tills jag kan börja träna igen!!!

Jag har abstinens!!!  Men jag ger mig till tåls och gillar läget så mina ärr blir snygga=)


Elsa är sååå nära att börja krypa fram men hon bara gungar på stället och ramlar typ på näsan för att inte armarna vill hänga med;-) Mina söta unge!

Just nu ligger hon på golvet och leker med massor med Alec kläder som moster håller på att stoppa i en kartong som är för smått.'

Liljen har åkt till Finland och Ikea med mormor och morfar. Gissa om hon vart glad när hon fick åka med dom!



 
 
Beatrice

Beatrice

29 januari 2010 19:31

Vad jobbar Dawid med?..Ni vill inte flytta till Piteå då?

Jag vill också ha me and i kläder till barnen..Är bjuden på ett party den 7/2 men vet inte om jag kan fara.. :-(

Ja,kan tänka mig att det blir roligt för dig själv nu också att köpa nya kläder och BH:er när du kan börja göra det.

Härligt med de små trollens utveckling. Det är ju så mysigt att iaktta dom när dom börjar vara så medvetna och göra sina försök..Jag och Patricia träffade en 3 veckors bebis på lyktan i veckan,Patricia ville titta på henne så vi frågade dens föräldrar om hon fick det,...Jag blev sååå bebissjuk..

http://www.lyckosam.zoomin.se

 
Ingen bild

Malin

29 januari 2010 19:40

Hej!

Dawid jobbar som processoperatör på Chemrec i Piteå.
Nej, vi vill inte flytta dit fast det är jättefint;-)
Men vi har tagit en lägenhet där så han har att sova i när han jobbar många dagar på raken. Det är ju bra för då kan man ju fara dit själv också och sova när man tex ska på havsbadet eller nåt;-)

Åh, jag träffade en bebis idag som är 2 dagar gammal och jag var såååå bebissjuk! Min lilla dam har ju blivit en stor dam helt plötsligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards