Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Malin Nilsson - 18 januari 2010 19:49

Nu ligger jag här i en sal med en annan kvinna som gjort en bukplastikoperation 0ch surrar. Operationen vet jag inte hur den har gått.

Dom har då inte sagt nå så jag antar att den gått bra. Jag har fått morfin så än så länge gör det inte nå ont men jag har en känsla av att det kommer kännas en hel den imorgon när jag får komma hem... Lilja och Dawid har hunnit hit och hälsa på mig;-) Tack gode gud att jag tog med mig datorn hit! Ingen tv eller nåt.

Jag tänkte först inte ta med den men tog mitt förnuft till fånga=)

Just nu har jag en "strumpa" på mig.


Nu ska jag visst få mitt första mål mat idag. Tomatsoppa... Hujja...


/ M

Av Malin Nilsson - 18 januari 2010 07:02

Nu börjar jag bli lite nervös. Vet inte riktigt vad jag är nervös för men jag tror att det är för att jag ska ha så ont efteråt och för att jag ska bli sövd.

Jag har blivit det en gång tidigare och då måste jag erkänna att jag tyckte att det var ganska skönt. Men nu känner jag mig lite nervös för att jag aldrig ska vakna upp igen. Men vi får hoppas att det inte händer!


Jag känner mig trött fast vi somnade just efter 22 igår. Jag är hungrig men får inte äta någonting! Kan ju roa mig med att stoppa in lite bilder på en del av det som jag handlade igår;-)


  

Här är min lilla gubbe som jag ska plantera nåt coolt i ;-) Köpte 2 st.


  

Sen köpte jag denna "fruktkorg" som man kan ha till lite vad som helst. Min ska stå på vardagsrummet full med god frukt!


  

Här är en bild på ett underlägg som Lilja ska ha när hon äter vid matbordet.


Jag har köpt en lykta och 3 st dukar också men dom hittade jag inte på bild...


Nåja nu ska jag gå och blåsa håret och sen börja bege mig.

Ha en bra dag mina vänner!


/ Nervös Malin

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards