Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Malin Nilsson - 10 januari 2010 11:43

Idag är det ju så härligt ute!!! Jag,D och ungarna har varit och promenerat i 1,5h och Elsa sover fortfarande i vagnet ute. Hon passar på nu för det har ju varit på tok för kallt att ha henne ute dom senaste veckorna!

Men nu njuter hon för fullt;-)


Maten igår vart jättegod! Vi ska äta den idag till lunch också;-) Resterna som vart kvar. Sen ska D gå och ta bort golvet som är kvar på nedervåningen.

Ca kl 16 blir det att dra till Ikea! Jag ska handla en matta till att ha under bordet i vardagsrummet. Sen ska jag beställa en Pappelina matta som kommer att passa perfekt till mina nya gardiner! Jag håller även på att ska spänna upp ett tyg på väggen. Dawid måste bara få fingrarna ut ****** och fixa virke till ramen. Men det blir nog bra när det blir klart=) Sen har vi stoppan in våran tv i sovrummet på väggen och möblerat om i vardagsrummet och stoppat upp duken på väggen från nedervåningen som vi se tv på tills D får klart i biorummet där nere. Vi var ändå tvugna att förvara duken någonstans så vi tänkte att det är ju lika bra att använda den då. Men den ser ganska så stor ut här uppe men det är ju bara ett litet tag den ska vara där. Funderar på vad jag ska köpa mig för fönsterlampor till sovrummen och sen ska jag även köpa mig nå dukar som passar till dom nya gardinerna.


Nu ska jag gå och duscha innan min lilla dam vaknar ute i vagnen!


/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards