Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Söndag

Av Malin Nilsson - 24 januari 2010 10:14

Härliga söndag!

Jag och Lilja har tagit sovmorgon till 9 medansmin underbara sambo gick upp med Elsa kl 6.20 Ljuvliga morgon;-)

Sen har D varit på kallvindan och hämtat ner Liljas gamla stora bilstol som Elsa nu är nog stor för att sitta i. Hon börjar bli ganska så tung att bära i den lilla!

Nu håller Dawid på att spänna upp ett tyg på en ram som jag ska stoppa upp här i vardagsrummet. Kommer bli snyggt! Sen ska jag köpa ett till tyg för det här tyget blir nog för litet till det stället som jag ska ha det på.


Idag/kväll ska vi installera oss på Vallen igen för 5 nätter. Kommer bli bra!

Jag känner mig rätt så pigg nu men kan ju inte bära och vara igång massor med timmar utan att bli trött och få lite ont. På torsdag ska stygnen tas och sen på kvällen kommer ni väl på MeandI party här kl 19;-) Hör av er om ni kommer!


/Mallan

 
 
Ingen bild

Moa

24 januari 2010 12:26

Vad är det för tyg? Jag har själv köpt ett fint tyg från Marimekko som jag tänkt rama in. Hur gjorde ni ramen och hur stor är den?
Jag måste göra ett besök på brädgården känner jag..
Det låter som att du mår förhållandevis bra, vad skönt!

 
Anni

Anni

24 januari 2010 12:42

Kan mest troligt inte komma, Danne jobbar, osäkert om min mor kan komma och vara med barnen...men jag ska försöka!

http://annia.bloggagratis.se

 
Mallan

Mallan

24 januari 2010 19:09

Hej Moa!

Dawid snickrade ihop en ram av läktvirke 25x25mm.
Den vi gjorde idag var 100x106cm men jag ska göra en större också. Det vart himla snyggt!
Ja jag mår faktiskt ganska bra måste jag erkänna (peppar peppar). Men jag oroar mig lite för borttagningen av stygnen. Hmm jag är ganska mesig av mig=)

Anni: Det vore väldigt skoj om du kunde komma!
Hör med din mamma;-) Det behöver ju inte ta lång stund.

http://mallan79.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moa

24 januari 2010 21:27

Men herregud Malin! Om du nu har fixat operation med allt vad det innebär så fixar du galant att ta bort stygnen också!

Det blev skitsnyggt med tyget i ramen, nu MÅSTE jag sätta igång! Tyget har ju bara legat där i typ 4 månader eller så.. Fast min ram blir mer rektangulär.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards