Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Lucia

Av Malin Nilsson - 15 december 2009 12:14

Igår var vi och såg gummans luciatåg och blödig som man är så var det inte långt ifrån att tårarna kom fram. Jag vet att jag är blödig men hon börjar bli så stor och är så himla duktig min lilla älskling så jag kan inte rå för att jag fäller en tår då och då när jag får vara så himla stolt;-)

Jag tog lite bilder men hon stod så långt bak min lilla tomtegumma så hon syns knappt. Men här får ni se lite i alla fall;-)


      


Och Elsa var ju också självklart med och såg sin storasyster sjunga;-)


 

  


På första bilden fick moster också vara med;-)


Idag har jag fixat ihop mitt spinningpass jag ska och leda ikväll. Ett jul/nostalgi spinningpass blir det.

Så kom me vettja!!!

Elsa sover ute i vagnen sen 2,5h tillbaka och Lilja är på dagge. Dawid river nedervåningen som vanligt:-)

Idag ska jag och posta julkorten och posta nå paket som jag sålt på Tradera.

Jag hade en söt tomtegumma i min postlåda i morse;-) Skulle nästan kunna äta upp henne!


Nå jag kanska borde göra mig iordning för idag. Har inte hunnit så långt och jag måste städa ihop lite också som vanligt... Vi klädde ju granen igår så nu ska det ju vara mysigt här hemma;-)


Ha en underbar dag så ses vi på spinningen ikväll;.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards