Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Malin Nilsson - 26 december 2009 20:51

Vi var visst bortbjudna på middag till svärfar idag utan att ha varit medvetna om att vi var bjudna dit;-) Men han ringde och påminde oss en timme innan så vi hann dit precis;-) Supergod mat och Lilja vågade vara på golvet mot slutet (rädd för hunden Folke). Nu har vi precis kommit hem och jag har lagt Elsa och Dawid läser till Lilja i hennes säng.

Idag har jag jobbat från 9.30-15.10 Jobbar lite extra under jul när dom behöver lite hjälp. Men sen har jag  ju 6 måndader kvar att vara hemma! Härliga tider!


Jag har lagt in lite bilder från julafton:


  


Lilja i sin älskade batmandräkt;-) Hon ville sova i den men jag sa att där går faktiskt gränsen damen;-)


  


Alexander fick sig en stålmannendräkt så dom sprand runt och lekte superhjältar;-)


  


När Agnes kom vart det värre liv och röresle;-) Dom dansade och busade hela kvällen!


  


Sen kom tomten och ungarna var helt lyriska!!! Men Lilja tyckte att tomten såg så konstig ut för han hade ju så kort skägg;-)


  


Snacka om att man är mallig=)


    


Elsa tyckte att snörena var roligast och mamma fick öppna nästan alla julklappar till henne;-)


  


Agnes fick också mycket paket och man märkte verkligen att Pippi var favoriten för i år;-)


Julen var underbar med mycket mys och väldigt god mat!


Nu ska jag krypa ner i soffan med pappi och mysa resten av kvällen!

Ha en bra fortsättning allihopa!!!


/ Mallan

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards