Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Malin Nilsson - 19 december 2009 23:32

Jag har bestämt mig för att ge er en ledtråd;-)

Hmm det är svårt att inte avslöja för mycket...

Ledtråden lyder: Det handlar om 2 stycken!

Hehe den var ganska så bra=)


Jag och min syster har precis slagit in alla julklappar så nu ligger dom under en nyklädd gran på Nyborgsvägen 369. Lilja har somnat sent. Den hann nog bli 22.20 innan hon slog igen ögonen. Elsa somnade också ganska sent. Den hann nog bli 21 tror jag. Men allt är ju så spännande när man sover borta och man ska ju hinna busa med alla också innan man somnar.

Nå nu sover dom och jag ska strax krypa ner i mitten av sängen och gossa med mina damer;-)


Imorgon ska vi pyssla lite och sen ska jag,Elsa,Maria och Iza ta oss en lång promenad. Det är LÄNGE sedan jag promenerade senast och jag SKÄMS!

Nu måste jag lägga i överväxeln och komma tillbaka igen! Men vikten ligger på samma men inte om jag fortsätter på detta sätt! Skäms på dig Malin...


Idag har pappa varit och hjälpt D att ta bort kaminen på nedervåningen så D får ta bort allt golv från det stora rummet också. Jag,Elsa och mamma har förresten varit till Happis idag och handlat julklappar. Jag kompleterade med lite småsaker bara men sen köpte jag äntligen mitt snygga tyg som ska spännas upp på en stor ram och upp på väggen. Kommer bli snyggt!


Nå nu ska jag börja avrunda... Sov gott och ha en bra natt på jobbet älskling!

Ska nog ringa dig nu så jag får höra din röst så jag sover gott inatt;-)


See ya!

/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards