Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Malin Nilsson - 15 december 2009 22:44

Den 18/1-10 händer det grejer;-)


  

Av Malin Nilsson - 15 december 2009 21:20

Oj oj vad härligt det var att köra mitt spinningpass ikväll!

Det var ett tag sedan jag har haft pass så det var nog det som gjorde det extra skoj;-) Jag vet varför jag är instruktör sånna här dagar;-)


Jag har nog sovit konstigt inatt och har ont som fasen i nacken!

Jag har också en lat herre här hemma som bara ides massara mig en gång idag.

Nu sitter han här bredvid och ser på en film så jag ska nog snart försöka maka mig ditåt så kanske jag får mig en till massage;-)


På torsdag ska vi till Piteå och bada med ungarna! Dawid hade nåt möte efter lunch så då ska jag och ungarna på stan och sprätta lite pengar;-)

Det blir nog bra!


Jag har kört ut lite julkort idag på eftermiddagen så ni som känner på er att ni fått ett gå ut och kolla i postlådan;-)


/ M

Av Malin Nilsson - 15 december 2009 12:14

Igår var vi och såg gummans luciatåg och blödig som man är så var det inte långt ifrån att tårarna kom fram. Jag vet att jag är blödig men hon börjar bli så stor och är så himla duktig min lilla älskling så jag kan inte rå för att jag fäller en tår då och då när jag får vara så himla stolt;-)

Jag tog lite bilder men hon stod så långt bak min lilla tomtegumma så hon syns knappt. Men här får ni se lite i alla fall;-)


      


Och Elsa var ju också självklart med och såg sin storasyster sjunga;-)


 

  


På första bilden fick moster också vara med;-)


Idag har jag fixat ihop mitt spinningpass jag ska och leda ikväll. Ett jul/nostalgi spinningpass blir det.

Så kom me vettja!!!

Elsa sover ute i vagnen sen 2,5h tillbaka och Lilja är på dagge. Dawid river nedervåningen som vanligt:-)

Idag ska jag och posta julkorten och posta nå paket som jag sålt på Tradera.

Jag hade en söt tomtegumma i min postlåda i morse;-) Skulle nästan kunna äta upp henne!


Nå jag kanska borde göra mig iordning för idag. Har inte hunnit så långt och jag måste städa ihop lite också som vanligt... Vi klädde ju granen igår så nu ska det ju vara mysigt här hemma;-)


Ha en underbar dag så ses vi på spinningen ikväll;.)

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards