Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Intersport

Av Malin Nilsson - 8 december 2009 22:35

Jag har varit och jobbat idag! Det var hur skoj som helst att träffa lite folk och vara tillbaka på jobbet. Härliga tider!

Annars har jag varit med gumman på dagis i morse och sen åkte jag och gumman hem och lagade ett storkok med mat till henne och stoppade i frysen så det finns att ta fram och värma. Det blev potatis,kyckling och majs;-)

Sen for jag som sagt och jobbade och D tog ungarna och skjutsade dom till mamma och pappa innan han började jobba. När jag kom hem var mamma och pappa och Alec här och var på väg å natta ungarna.

Så jag hann pussa på dom en hel del;-) Efter det har jag sett på Desperate och ser nu på Brothers and sister´s. Svinbra serie!!!


Imorgon ska jag och Elsa med Maria och Iza till Luleå och leka tomtar.

Jag har nog förresten glömt bort att berätta att Maria har skaffat en hund som heter Iza. Ett gulligt litet charmtroll som är en kopia av hennes förra sötnos Di.

Försökte få in en bild på henne men det funkar fasen inte!!!


Nu ska jag gå och sova snart, ska bara se klart på tv;-)


Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards