Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Ikea

Av Malin Nilsson - 9 september 2009 22:04

Ja det vart en tripp till IKEA i alla fall. Handlade bara ritpapper till gumman men Maria och mamma handlade desto mer. När vi kom hem gjorde jag Lilja klar för sängen och gick och la henne ca 19.45 Hon brukar inte ropa nåt nu för tiden utan bara somna själv utan nå problem. Så jag var helt övertygad om att hon somnat men kl 20.25 kom hon uttassande från sovrummet. Hon såg på mig med sina hundögon och sa : Mamma, jag kan inte somna för jag ligger och tänker på min pappa hela tiden;-) Alltså finns det nån gulligare unge!? Till saken hör att han for kl 4.00 i morse så han har inte varit borta så länge. Han kommer hem imorgon ca 19.00 och då han hon STORA planer för honom;-)

Jag lät henne ringa och prata med pappa och sen la hon sig i soffan och mös. Så jag hade Elsa till vänster som låg och surrade och Lilja till höger som låg och mös. Efter ett tag kunde Lilja slappna av så mitt i allt somnade hon och några minuter efter somnade Elsa också. Nu har jag lyft in Lilja i våran säng och ska snart göra samma sak med Elsa fast till hennes egen säng.


Imorgon kommer mommo och skjutsar Liljen till dagge för Dawid har bilen. Han har förresten fått fast jobb i Piteå nu! *glad* Så nu måste vi köpa oss en till bil. Annars har han lånat Karins bil eller haft våran.

Men jag behöver ju också en bil så det har blivit lite körigt ibland...


Jag och Elsa SKA ta oss en promenad imorgon. Bara jag inte blir mer förkyld... Sen tror jag vi ska fara på Chili och betala ett par byxor jag har lånat hem. Sen en sväng in på Intersport och kolla upp lite ang Liljas bruna GoreTex overall. På bildena på hemsidan ser det typ olivgrön ut! Och det vill jag verkligen inte att den ska göra i verkligheten. Så jag ska be Sara ringa och kolla med dom vilken färg den är.


Nå nu ska jag surfa lite och sen se tv innan sängen väntar.


Natti!

 
 
Ingen bild

Sara W

11 september 2009 21:04

Det är lugnt har redan kirrat det där, i år finns inga bruna overaller utan svart, röd och grön men dom hade kvar en brun från ifjol som jag bokade åt dig ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards