Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Malin Nilsson - 22 september 2009 11:49

Elsa ligger och busar och myser;-)


  


Av Malin Nilsson - 22 september 2009 10:27

Kolla in vad vad som var det första jag såg när jag kom hem igår från "me and I" partyt;-)

Jag höll på att skratta ihjäl mig!


  


Lilja hade klätt upp sin pappa och dom lekte brandman;-) Jag har ingen aning om varför hon har just dom kläderna när hon leker brandman men anledningen är i alla fall att hon vill bli det när hon blir stor.

Hon ser och läser mycket Alfons Åberg nu och han pratar om att han vill bli brandman så jag tror att det är aneldningen. Men söta är dom då i alla fall!


Idag har jag varit och promenerat i 45 minuter med Elsa och hon sover fortfarande i vagnen ute *peppar peppar*.

Dawid skulle tvätta fasaden så han är ute och grejar.


Igår hittade jag svinsnygga lysande krukor på internet som jag vill ha! Det skulle vara sååå coolt;-)

      



Nu vaknade gumman så jag ska ge henne mat.

Ha en underbar dag!


/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards