Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 30 september 2009

Tv

Av Malin Nilsson - 30 september 2009 21:42

Grey´s är fasen den bästa serien som går på tv! I love it;-) Även fast jag sitter här med tårar rinnande nedför kinderna. Jag trodde att han skulle överleva men jag trodde visst fel.


Annars så är det läget sådär. Jag börjar känna mig rätt less på att bara sitta hemma på kvällarna.

Men det är väl oundvikligt som läget är just nu. Dawid är borta flera dygn i veckan så det är bara att sitta vackert hemma och fördriva tiden framför tv:n och datorn. Känns inte alltid så kul men man behöver ju pengarna och här i Kalix finns ju bara skit jobb! Ja, jag vet att jag är bitter och jag känner mig som en bitter f***a för tillfället.


Idag har Liljen varit på dagis och jag å Elsa har tagit tag i hemmet lite. Måste fortfarande dammsuga imorgon som jag har skjutit upp hela dagen idag och till slut vart det för sent. Eller så är jag smart och låter Dawid dammsuga när han kommer hem bakis på eftermiddagen;-) Det lät som en bra idé tycker jag!

Sen har vi hunnit ut på en promenad i det härliga vädret också innan vi hämtade storasyster på dagis.

Efter dagis åkte vi hem så Lilja fick leka med sina dockor och sen till vallen och åt middag.

Var där till 18 och då åkte vi hem och myste på här hemma! Vad skulle jag göra utan mina flickor?????

Dom är verkligen det bästa som har hänt mig och jag älskar dom över allt annat!

Nu sover båda 2 sen två timmar tillbaka...


Ska snart gå och sova...


 

Min underbara lilla flicka.


puss  


Världens finaste kusiner.


L gungar  


Min underbara Liljen.


Elsa sover   


Lilla miraklet!


/ M

Av Malin Nilsson - 30 september 2009 18:47

Saknar dig Dawid...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards