Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Malin Nilsson - 6 september 2009 21:21

Idag har jag och ungarna tillbringat morgonen hemma på hjortron. Vi åt frukost, tog oss en promenad,Lilja målade med fingerfärg och sen åt vi lunch. Elsa passade på att sova ett tag och sen drog vi till Vallen. Vi kidnappade med oss Maria och Alec till Gallerian för att kolla på nå stövlar till mig. Men jag hittade inga så jag får försöka se på ett par i Luleå istället..

Vi har haft en mysig dag på Vallen med MASSOR med bus;-) Lilja har varit helt galen av bus! Haha och testat gränser på mormor;-) Jag har fotat lite när vi var ute och busade jag,Lilja och Alec. Lilja har på sig sin snygga skinnjacka som jag beställt. Mammas lilla gumman!


Imorgon kommer Dawid äntligen hem!

Nu ska jag förresten ta och ringa och surra med honom, om han nu har tid att prata på jobbet.


/M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards