Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Hej hopp!

Av Malin Nilsson - 9 september 2009 09:40

Ja, idag känns det mycket bättre;-) Ja förutom att jag har ont i halsen och Lilja kände sig lite hängig imorse. Dawid kände sig febrig och dålig igår så han gick och la sig 21.30 Fasen jag vill verkligen inte bli förkyld!

Usch jag vill inte heller att resten av familjen ska blir det:-( Lilja får nästan alltid krupp när hon blir förkyld. Hon har börja få det i vintras och jag gillar INTE att vara ensam hemma med henne och Elsa när hon kan få det.

Hujja jag tycker att det är riktigt läskigt och hon har varit tvungen att åka in på akuten en gång också för att hon knappt fått luft:-( Stackars barn... Nå jag håller tummarna att hon/vi slipper förkylningen!


Det kanske märktes att jag var ganska så trött igår;-) Och nej,jag var nog inte på världens bästa humör heller...

Men idag känns allt bättre och jag tänker bara vara. Lilja är på dagge och Elsa sover. Funderar på om vi skulle hänga med mormor och moster till IKEA i eftermiddag men nackdelen är att vi måste ta 2st bilar då:-(

Nåja vi får väl se hur vi gör.

Usch vilket busväder det är idag! Det blåser ju som fasen och man har liksom inte lust att göra nåt vettigt.

Igår komma pappa och Tommy och hjälpte Dawid att stoppa upp ställningen på kortsidan av huset.

Så nu kanske vi äntligen få till huset!


Hmm nå nu ska jag se om jag fattar mig på å ändra utseende på bloggen min;-)


Älskar dig gubben;-)


/ M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards