Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Jahaja...

Av Malin Nilsson - 5 september 2009 20:36

Idag har jag varit och provat kläder på Chili. Det fanns massor som jag ville ha men när jag fått på mig kläderna så passade dom inte nå vidare...

Förbannade bröst säger jag bara! Men men det kommer bli bättre förhoppningsvis;-) Hittade mig i alla fall ett par chinos och en t-shirt.

Skulle vilja ha en snyggare jacka också med en snygg scarves (eller hur det nu stavas)? Sen behöver jag ett par snygga stövlar också! Och det bästa av allt är att Dawid har gått med på att jag får handla;-) I like it!

Puss på dig gubben;-) Vart ju inte nå Piteå idag så jag och gubben ska åka till Luleå någon dag i veckan och shoppa.


Annars har vi inte gjort så mycket idag. Varit på Vallen och tagit det lugnt.

Efter middagen åkte vi till Hemköp och köpte 2st filmer till Liljen.

Nicke Nyfiken och Timone och Pumba. Så vi har haft en riktig myskväll ikväll jag och damerna. Men nu ligger båda och sover och jag sitter och fördriver tiden här. Ska bli sååå skönt när pappi kommer hem. Vi har fortfarande inte fått upp tavlan i sovrummet och dvd-hyllorna så det SKA fixas när han kommer hem!


Haha, idag så Lilja nåt helt underbart och man märker att hon e lika slipad som sin mamma;-) I bilen på vägen hem ikväll sa hon: Va bra att int pappa är hemma, för då får du ju göra som du vill *skrattar*

E hon int för underbar! ;-)


Nu ska jag se klart en serie och sen vet jag inte vad jag ska fördriva kvällen med...


Ha en bra helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards