Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Onsdag

Av Malin Nilsson - 28 oktober 2009 13:36

Idag har Liljen varit på dagis ett kort tag. Vi hämtade henne vid 12 tiden för det var bara vikarier där och hon blir så blyg och försiktig då så jag tror inte att hon får ut så mycket av att vara där sånna dagar. Jag frågade henne vad hon hade gjort när dom varit ute på dagis och då sa hon att hon hade lekt med hennes fötter och gått runt lite.

Min lilla gumma;-) All personal var på nån utbildning eller nåt sånt men jag förstår inte varför man inte kan ha vissa personer som dom ringer ut vid sånna tillfällen så barnen känner igen fröknarna lite när ingen av dom ordinarie är där. Nå gumman skulle egentligen varit där till 14 men vi hämtade henne 2 timmar innan.

Imorgon är den ordinarie personalen tillbaka igen så då ska hon dit igen och det är hon såååå glad över.

Hon älskar verkligen att vara på dagis!


Annars så har jag varit på en promenad på morgonen och Elsa har sovit ute ett ba tag i vagnen.

Sen har jag lagat lunch och nu är Dawid och kollar på en pendlarbil som han funderar på att köpa.

Vi har lånat en av svärfar men den är så förbannat dyr att försäkra och skatten är skyhög så vi funderar på att inhandla en annan istället. Får väl se hur det blir;-)


Jag tror att vi åker till Vallen på eftermiddagen för D åker och jobbar och det är så trist att vara hemma själva hela eftermiddagen och kvällen. Sen imorgon ska Elsie och få 2st sprutor:-( Usch jag gillar det inte!

Men hon är 5 månader om 3 dagar så det är bara att gilla läget...


Nu ska jag mysa med min stora gumma och se på Alfons Åberg.


/ Mallan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards