Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Malin Nilsson - 18 oktober 2009 22:31

Sorry att jag varit dålig på att uppdatera i helgen.

I fredags såg vi Camilla åka ut ur Idol vilket gjorde mig på så jäkla dåligt humör!

Hon var sååå mycket bättre än MÅNGA andra där!

Nåja vi hade i alla fall myskväll på nedervåningen framför projektorn med madrass och godis hela familjen.

Det var hur mysigt som helst;-)


I lördags var vi hela familjen och tog en riktigt lång promenad på morgonen och sen efter lunchen åkte vi till Vallen och hjälpte pappa med att bära nåt i Marias hus och åt även tacos där till middag *mums*

Sen for vi hem och efter att damerna somnat gick vi ner och såg en film å mös;-)


Idag på morgonen har jag och Elsa varit på promenad och sen har vi varit hemma och busat.

Här har du en söt Elsa efter att Lilja har varit i farten;-)


  


Sen har Lilja som vanligt lekt med Dawid att han är ett litet barn och ska på dagis så här klär hon på honom;-)


  


Efter lunch drog vi till Vallen eftersom Dawid skulle hjälpa pappa riva murstocken i Marias hus.

Kolla in snyggingen;-)



Medans dom rev så var jag ute med ungarna. Jag höll på att frysa ihjäl men dom lekte och tyckte det var skönt ute. Kanske beror på att jag klätt mig dåligt...

Här är en bild på Alec när han bestiger "höga berget" som han kallar det;-)


     


Sen busade dom med syrran/kusinen i vagnet också;-)


  


Ikväll har jag varit på en underbart lång promenad med HJ. Det var hur skönt som helst och det är så mycket roligare att gå när man har någon att surra med.

Hmm nu ska jag gå och värma mig hos Dawid i soffan;-)


/ Malin

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards