Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Dagen idag

Av Malin Nilsson - 12 oktober 2009 15:24

Lilja och Elsa har lekt tillsammans hela dagen;-) Här har dom byggt en koja och ligger myser tillsammans i den.


  


Sen tog Lilja bort taket och hade sagostund med lillasyster istället.


  


Dom är ju bara för underbara!


Jag har varit på TC och kört igenom mitt pass som jag ska ha imorgon kl 19.

Det ska bli superskoj att köra igång igen! Jag har haft lite svårt att hitta musik men nu har jag massor med bra låtar som jag ska ha med. Hoppas bara att det går bra=)


Alexander är här nu och hälsar på så Dawid är på rummet och leker med honom och Liljen medans Elsa sover.

Hade tänkt ta oss till Vallen och byta däck på SAABen snart. Få se om det blir en pizza till middag?

Då blir det bara en barnpizza för mig när jag tänker på vikten;-) Har förresten gått ner snart 4 kg!

Det känns helt underbart! Fattar inte att man inte tagit tag i detta tidigare?!


Nu ska jag gå och se vad sötungarna gör.


/ Malin

 
 
Ingen bild

Kerttan ;)

13 oktober 2009 09:52

Vad duktig du är! Blir inspirerad ;)

 
Josse

Josse

13 oktober 2009 20:36

Hej! Jag har ingen koll på mixmeister, men ska höra med Johan. Fast ser ju att du har pass nu ikväll så hoppas det löste sig :) Spinning är så jäkla kul måste försöka ta mig iväg på det snart igen, blir mest pump nu när jag ska börja leda pass. Man har ju inte riktigt samma möjlighet att träna 5-6 ggr i veckan som tidigare ;)

Vad söta dom är tillsammans Lilja och Elsa, nog måste Frida få sig en lillasyster så såsmåningom.. haha... eller en lillebror! Ska du på tc/nova festen på lördag förresten? Kramar

http://annajosefin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards