Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Uppdatering

Av Malin Nilsson - 3 oktober 2009 10:19

Jag har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna så det ska jag kompensera med att stoppa in lite bilder med vad vi har pysslat me. I onsdags var jag,Lilja,Elsa,mormor och Alec till biblioteket.


    


Lilja älskade Alfons dockan som fanns där och skulle vilja ha en egen sån men jag hittar inte någon att köpa.

Måste kolla upp på internet om den går att beställa. I alla fall så lånade Lilja sig 7st böcker och Alec 5 st.

Dom älskar att läsa böcker!


I torsdags på eftermiddagen kom äntligen pappi hem från hans fest och jobb i Piteå=)

Vi var hemma och tog det lugnt och sen åkte vi till Vallen och lagade Mercan.

Den har låtit som ett riktigt reaplan eftersom det har varit hål i avgasröret.

Sen skyndade vi oss hem och såg på Idol.


Igår var jag och tränade spinning/torso kl 11.30 och det var hur skönt som helst!

Det är så härligt att börja komma igång lite i alla fall=)

Sen åkte jag hem och på eftermiddagen kom Alec förbi medans Maria skulle och jobba kväll.

Vi gick till lekparken alla 4:a och ungarna lekte jättebra tillsammans.


    


Sen på eftermiddagen provade vi ge Elsa gröt för första gången. Hmm gillade det inte kan jag lova=)

Haha så hon såg rolig ut! Hon gillade inte ens vattnet;-) Här kommer bilder!


    


Och här kommer några bilder på min söta stora gumma;-)


    


Idag ska vi och äta middag med Petra,Andreas och Nora. Det ska bli skoj att umgås och ska ta med kameran och

fota sötnosarna;-)


Nu har jag lovat att Lilja ska få sitta vid datorn. Hon är superduktig när hon sitter. Hon har till och med egna favoriter som hon hittar till och sitter och spelar spel och allt. Hon kan till och med spara sidor i hennes favoriter mapp;-) Kommer nog bli ett litet dator snille;-)


Ha en underbar dag!

/ Malin med familj!

 
 
Ingen bild

Anette

3 oktober 2009 14:25

Hej Malin
Vilken fin blogg du har, de är roligt att läsa om din familjs vardag och sen att se vad Elsa kan/gör i jämförelse med Moa. Såg tex att Elsa sitter i gåstolen så nu har Moa oxå fått börja med det. Jag såg att du sökte efter en Alfons docka. Kolla in sidan, barnbokhandeln.com.

 
Ingen bild

Mallan

4 oktober 2009 10:29

Hej Anette!
Vad kul att du hittat till min blogg=)
Ja Elsa har börjat sitta lite i gåstolen men hon gör det inte nå ofta ännu. Men kanske om några veckor att hon kan börja vara i den mera. Jag skickade 2:ans blöjor med Petra så du har. Det kändes lite onödigt att kasta nästan ett helt paket av dom så jag tänkte att någon annan kanske har mer nytta av dom=)
Tack för tipset på Alfons dockan=) Nu har vi beställt en till gumman. Ha det bra och ta hand om er!

/ Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards