Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Malin Nilsson - 12 april 2010 21:23

Idag har jag jobbat. Jag hittar mig alltid nåt snyggt när jag jobbar... Snark!

Idag vart det en snygg rosa nike tröja. Mycket fin!!! Sen ska vi beställa en ny cykel till Lilja imorgon. Jag har frågat vilken hon vill ha. Har visat bilder på 2 st och ena gången vill hon ha den lila nästa gång den röda. Hmm jag tar nog beslutet i egna händer tror jag;-)


Imorgon ska jag på en promenad innan jag börjar jobba kl 10. Sen  jobbar jag till kl 15 och på kvällen leder jag spinning! Kul;-)

Funderar på å fara å springa på onsdag men jag vet inte om jag  hinner för D ska och jobba:-( Han börjar så tidigt... Kanske far till Vallen och äter och passar på å springa ett pass innan maten;-)


Jag har kommit på att Elsa inte har någon vår/sommar jacka! Måste på stan och kika på en imorgon efter jobbet. Lilja hade bara en i strl 86 och det drunknar Elsa i nu. När Lilja var 10 månader var det ju svinkall vinter!


Nu ska jag mysa med min älskling som äntligen kommit hem;-)

/ Malin

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards