Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Malin Nilsson - 8 april 2010 23:28

JAAAA, äntligen har jag fått tag på mina älskade skor!

Vi hade fått in fler på jobbet och ingen vart gladare än jag!

Så nu är jag stolt ägare till ett par NIKE Lunarglide.

  

Dom är så otroligt sköna och snygga framförallt!

På lördag ska jag inviga dom med Nikechippet i på en löpartur.

Får väl se hur det kommer gå;-)

Imorgon blir det buffe med Tc. GOTT!


Nu väntar min karl och sängen;-)


Natti natti!

Av Malin Nilsson - 8 april 2010 09:38

Härligt ska det bli med jobb idag! ska och jobba kl 10-14. Dawid hade MASSOR att göra idag så jag kliver av mitt pass där även om jag får vara längre.

Caddyn krånglar och han måste få igång den innan imorgon på eftermiddagen när han åker och jobbar! Sen ska han vara på nedervåningen och få gjort nå me;-) Jag har sytt gardiner till mina fina damer igår.

Liljas vart färdiga och har bara lite kvar på Elsas.

Ska fota snart så ni får se.


Nu ska jag ta på mig jackan och dra till INTERSPORT!!!


See ya!


  

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards