Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Slut på energi!

Av Malin Nilsson - 8 juni 2010 11:49

Idag känner jag mig trött! Helt slut på energi... Därför är jag sugen att fara på Pump ikväll på TC. Jag känner att jag måste träna! Det känns som att det är evigheter sedan jag var med på ett pass. Och pump är det MYCKET länge sedan jag medverkade på. Och OM jag nu ska börja leda det igen så måste jag börja träna upp mina mukkler;-) Kan ju inte bara ta 2,5kg på alla övningar;-)

Haha nåja så hemskt är det inte riktigt men jag måste börja vara med på pass för att bli starkare. Ska höra om P också ska komma men hon brukar vara bra på att komma på någon bra förklaring till varför hon inte kan just ikväll;-)

Men det kommer inte gå hem idag!!!


Min lilla dam sover och min stora är på dagis. Det är nästan 2 veckor sedan hon har varit så hon tyckte att det var superkul att hon skulle nu i veckan;-)

Har varit på utvecklingssamtal också och allt verkade då gå hur bra som helst.


Åh jag hade behövat städa,kratta,tvätta m.m men jag bestämmer mig för att nonchalera det idag!

Ska lägga mig och vila ett tag tills damen i vagnen vaknar;-)


/Mallan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards