Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Malin Nilsson - 15 juni 2010 22:22

Har precis kommit hem från uppvisningsträning på Tc. Det kommer bli mycket snyggt på lördag kl 14 kan jag lova er!!!

Mamma,Maria och Alec har varit här med mina damer.

Lilja somnade direkt dom åkte;-)

Imorgon ska vi ta oss till Ikea. Mamma och Maria var så trötta idag så vi skippade det och for å fikade på Lyktan istället. det var ju mysigt det me;-)

Jag måste köpa mig nya skor. Vill har nå snygga skor till på lördag på Kalixdagen.

Känns ju lite vintrigt att kommer med mina fodrade stövlar;-) Haha...

Några som är sugna att komma på Kalixdagen???!!!


Det är bara skit på tv nu så jag tror bestämt att jag snart ska stänga av både dator och tv och uppsöka sängen!

Hoppas bara att Elsa sover bättre inatt.


Puss!


Av Malin Nilsson - 15 juni 2010 13:57

Usch vad kallt det är ute men vi trotsar blåsten och är ute ett tag. Sen ska vi på Lyktan och fika:)

 
Av Malin Nilsson - 15 juni 2010 10:18

Det vart inge Ikea idag. Ska åka och fika på lyktan istället.

Sen far vi till Happis imorgon istället. Lilja får vara ledig från dagis idag och imorgon. Vara hemma och mysa med mamma och lillasyster istället;-)

Men på torsdag ska hon på dagis för då har dom sommarfest;-)

Och den ville hon såklart på!


Imorse höll jag på att svimma när jag vaknade. Elsa har tjorvat mellan 22 och 02. Hostat och varit vaken så jag var helt slut när hon vaknade och ville ha välling. Trodde klockan var 05 men såg på mobilen att det var 07.33

Medans hon låg och åt välling hörde jag att det liksom knakade i golvet i vardagsrummet utanför sovrummet. Jag tänkte att jag inbillar mig nog...

Men sen såg jag en skugga dra förbi utanför dörren och då trodde jag att jag skulle dö! Efter mycket mod drog jag täcket om mig och smög upp och kikade ut. Då ligger mamma och asgarvar i soffan! Hon hade gått upp tidigt och lämnat bilen som skulle på lackering och cyklat hit istället för hem;-)

Så nu har hon gått ner på stan med Elsa i vagnen och jag och Lilja ska snart ta bilen och plocka upp dom. Sen far vi till Vallen och äter lunch och sen på Lyktan och fika.

Jag och ungarna var på Myggan igår med Hjalle och Hj å fikade.

Det var mycket mysigt! Men fy fasen vad dom har höjt priserna!!!

Höll på att svimma när jag insåg att det KOSTAR MER att köpa en varm macka på Myggan än det kostar att äta en stor portion husmanskost på Valhall!

Vart är världen på väg?


Nåja nu ska jag och Lilja dra på oss nå kläder och fara på stan!


Bye!


Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards