Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Gympa

Av Malin Nilsson - 22 februari 2010 21:01

Ikväll har jag varit på barngympa med Lilja. Det älskade hon! Det var första gången vi var men jag har länge funderat på om man skulle börja nåt sånt med henne. Hon är ju ganska blyg av sig men det funkade ganska bra i alla fall=)

Men vi får väl se nästa gång när jag ska sitta ute i omklädningsrummet?!

Ledarna vill inte att föräldrarna sitter och tittar på för att då springer barnen dit hela tiden och det kan jag ju förstå. Men vi får se vad Lilja Waara säger om det? Nu påstår hon att det kommer gå bra men vi får väl se=)


Nu har dom borrat klart bergvärmen. Det gick snabbt! Kl 20.00 la han av för idag och då har han stått där sen kl 7.30 imorse! Jag förstår att dom har bra betalt om man nu säger så;-)


Dawid har farit och jobbat och kommer på onsdag morgon. Ungarna sover sen 19.40 och jag sitter och ser på Os med en smoothie i handen. Smaskens!

Skit att herrarna inte kom till final men man får väl se på damerna som vanligt då=)


Imorgon ska Lilja på dagis och jag ska nog till Luleå med Maria och Elsa.

Måste köpa presenter till gumman. Sen vore det nog bra att börja bara lite också=) Bättre sent än aldrig!

Nåja nu ska jag sluta snacka skit och stoppa in lite bilder på mina underverk!


Här är 2 bilder från när vi var på väg å handla idag. Elsa orkade inte vänta på att bli buren till bilen utan somnade sittandes i vagnen istället=)


    

Sen en bild på min söta men MYCKET tjuriga dam! Hon har en vilja av stål om man säger så!


/ M

 
 
Anni

Anni

23 februari 2010 11:02

Vad är det för gympa ni varit på? Vi har också tänkt börja med någon aktivitet åt Henna, blir nog Lek och Plask här under våren iaf.

http://annia.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 februari 2010 16:02

Det är i centrumskolan på måndagar kl 17-18. Igår fick dom leka lekar,springa,träna balans och sånt. Det är bara att hänga på ni me! ;-)

/ Malin

http://www.mallan79.bloggagratis.se

 
Anni

Anni

23 februari 2010 20:38

Kanske att vi gör det, Henna tyckte ju det var himla skoj det dom gjorde idag i Furuhedshallen... Hmm, tål att funderas på!

http://annia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards