Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Malin Nilsson - 5 februari 2010 15:09

Idag har jag städat hela dagen här på vallen! Det blir såååå grävigt med allt folk som vistas här. Man plockar och plockar och plockar lite till och sen tar det 30 minuter till det är lika grävigt igen... Snark!

Ikväll ska vi hem igen;-) Det känns extra kul att komma hem när man inte är hemma så ofta. Man uppskattar hemmet 1000 ggr mer än tidigare! Hem ljuva hem;-) Vi ska mysa hela kvällen! Få se om vi hyr oss nån film och kanske köper lite bubbel med alkohol. Skulle vara gött!


Imorgon ska vi fara till Luleå kl 9. Vi ska handla lite kläder på storheden till ungarna och sen ska vi till Dawids bror och hälsa på en sväng.

Vi ska fråga om svärmor vill följa me också.


Åh idag kände jag från det att jag vaknade upp att detta kommer inte bli min dag... Och tyvärr fortsatte det att kännas så... Jag känner mig trött,less och irriterad. Vet inte på vad men jag har väl helt enkelt vaknat på fel sida...


När jag duschade imorse så tog jag bort tejpen jag har under brösten. Sen när mamma skulle lägga om igen såg hon att på ett ställe är det inte riktigt läkt.

Det var lite fuktigt så mamma tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen och kolla upp det så det inte blir nåt elände! Ska ringa på måndag om det fortfarande är så!


Nu ska jag lägga mig ner och ta det lugnt medans Elsa sover.

Lilja är som en igel på mig idag och jag tror att det bland annat är det som gör mig lite irriterad. Hon ska hela tiden vara där jag är och sliter i mina kläder för att hinna efter mig... Men kan bli galen för mindre!


/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards