Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Bra bilförare!

Av Malin Nilsson - 16 februari 2010 20:34

Jag höll på att bryta ihop när jag och ungarna var och körde bil idag.

Jag stannade i en kortare kö vid en stopp skylt. Allt var lugnt och fint i bilen tills Lilja helt plötsligt skriker högt bakom mig och avslutar meningen med en suck : MEN KÖR DÅ MÄNNISKA!!!!(till bilen framför). Jag vred mig i skratt och måste erkänna att jag känner igen den meningen;-)

Hon kommer nog bli en bra bilförare när hon blir äldre=)


Annars så har jag och Elsa myst idag när Liljen varit på dagis. Sen hämtade jag gumman på dagis medans mammi kom en sväng och kollade Elsa som sov ute i vagnen i 3 timmar. Jag och Lilja hann städa hennes rum och äta mellis innan Elsa behagade att vakna. Vi åkte till Vallen och åt middag och sen for jag och syster en sväng på stan och handlade. Måste och kolla på en ny mössa åt Elsa imorgon. Hennes börjar bli för liten! Jag vill ha en likadan för jag är supernöjd med den men jag tror jag köper den nästa gång jag är till Luleå och köper en annan nu som blir en extra mössa sen;-)


Nu ska jag se på tv!

Förresten så längtar jag som fasen efter att få börja träna igen!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards