Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Malin Nilsson - 22 augusti 2009 21:38

Vi vaknade ganska tidigt idag pga att lilla gumman var snorig och vart lite irriterad över att det täppte igen näsan på henne. Jag gav henne droppar i näsan och sen somnade vi om. Men pappi och Lilja gick upp och lekte istället. Jag tror att kl var närmare 9 när jag och gumman vaknade! LYX!

Det var helt underbart skönt=) Sen har vi haft en familjedag hela dagen.

Vi var på en lång promenad på förmiddagen och gick förbi till Karin och hälsade på en sväng. Sen for vi hem och gjorde nån lunch för att sedan ta tag i röran här hemma. Dawid har skruvat ihop väggskåpen som vi ska ha ovanför sängen i vårat sovrum. Garderoberna är klara förutom kläderna som ska i dom så vi fortfarande inte har fått dit... Men det är ju sååå tråkigt att stå och vika kläder när man kan göra annat som är mycket roligare!

Men imorgon SKA det göras så vi får ut dom gamla garderoberna från rummet. Sen har vi höjt upp tv:n lite eftersom vi haft den ganska lågt på väggen förut och nu har vi köpt en ny dvd som ska sitta på väggen och var då tvungen att höja upp tv:n för att få plats med den under.

Imorgon ska jag försöka städa upp här hemma lite så jag kan fota lite bilder på våra projekt=) Har ju lovat Moa det;-)

 På eftermiddagen kom mamma och Alexander och hälsade på.

När Maria och pappa slutat jobba kom dom me förbi och vi tog och beställde pizza till middag. Men varför ångrar man sig alltid när man ätit upp sista tuggan??? Då mår man plötsligt dåligt och förstår inte varför man var sugen på det från första början?!


Ikväll har Elsa badat badkar för första gången=) Hon har annars bara badat i sin balja. Men det är nog lugnare där också för Lilja ville bara skvittra ner henne hela tiden och busa med henne i vattnen så jag fick vara lite nervös=) Få se om jag får uppdaterat me nå bilder från badet. Dawid är lite rädd för att folk ska se hans vapendragare så jag vet inte om jag vågar ;-)

*skrattar*


Nu ska jag gå och pussas med gubben som är världens bästa!


Puss å natti!

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards