Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Malin Nilsson - 12 augusti 2009 20:43

Ja idag har vi varit inne på morgonsidan och myst och monterat lite uti garderoberna. Har städat och städat och Lilja har plockat fram och plockat fram... Men till slut så såg det väl ut hyfsat i alla fall...

Sen drog vi iväg till Vallen och hälsade på ett tag och åt middag.

Efter det åkte vi och handlade och när vi kom hem har jag bakat ett annat bröd som jag fått receptet på av svärmor Karin. Det vart smarrigt!

Har precis kastat in en paj i ugnen och om jag orkar så tänkte jag rulla nå köttbullar. Jag köpte nå köttfärs igår från Coop och jag vågar inte ha det nå länge i kylen så det vore bra om man fick gjort det idag.

Lillasyster Maria är på väg hit snart för att hjälpa oss med garderoberna m.m som man måste vara 3 st för att kunna montera ihop.

 Lilja sover och Elsa ligger och suger på sina händer i soffan;-)


Imorgon ska vi och skriva på faderskapet som vi skulle ha gjort för länge sedan men dom hade skickat kallelsen till våran gamla adress *snart*

Så vi fick ringa och boka en tid och fick imorgon kl 13.

Lilja ville sova hos farmor och det ska hon väl få göra=)

Så jag och Dawid (Elsa) tänkte åka och kolla på tapeter till Elsas rum.

Känns som att jag vill få klart det rummet snart för just nu så kastar man bara in massa skrot dit.


Nåja nu ska jag gå och kolla på köttfärsen om jag orkar börja med nåt sånt idag?


Bye!

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards