Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Malin Nilsson - 16 februari 2009 20:16

Dawid sjunger Bamse för fullt i sovrummet gummans.Hon är lite uppe på övertid eftersom hon ville bajsa och det tog lite tid.

Hon är ganska så trött så jag tror hon kommer somna himla fort men hon har fått en sån himla vilja så hon grinar till över allt så hon tror att hon ska få som hon vill. Oftast är man stark nog att hålla emot men ibland händer det att man faller dit för att hon är så söt.


Idag har vi varit och köpt färg till sovrummet vårat.

Det blir brunt och nougat på väggarna och jag tror det kommer bli svinsnyggt! Ska fixa det i slutet av veckan eller till helgen.


På lördag ska vi och bowla med kusin Linda m.m Efter det ska vi på middag i Nyborg. Hon har ju fyllt 30 år 9 februari. Måste bara komma på någon bra present till henne... Inte så lätt!


Nåja nu ska jag kika runt på lite nya jackor och överdragsbyxor åt gumman på nätet. Vet redan att hon ska få en röd 8848 jacka och byxor till men jag är sugen som fasen på en Polarn och Pyret jacka me. Den kostar en del så D är inte så pigg på det men jag ska försöka övertala honom=)


/ Mallan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards