Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Malin Nilsson - 14 februari 2009 22:17

Ja äntligen har vi fått in en dörr och dörrkarmar till klädkammaren i hallen och till tvättstugan! En list uppe i taket är också fixad och ingen kan vara gladare än jag=) Imorgon skulle pappa och D fixa gummans rum som det är kvar att tapetsera ena väggen pga att vi bestöllt för lite tapet en gång i tiden. Men imorgon ska det fixas! Ska även stoppa upp en lång list på väggen hennes där vi kan rama in lite teckningar och foton på gumman.

Kommer bli hur fint som helst!


Ikväll så har P och Andreas varit förbi och sett på Melodifestivalen.

Dom som gick vidare fick godkänt till skillnad från förra veckan=(


Imorgon ska jag fylla i klart ang min havandeskapspenning. Ska skicka in den i tid för jag har hört att det krånglar som fasen och tar lång tid för vissa=(

Vet inte ännu från vilket datum jag ska söka men jag känner mig fasen racklig hela tiden! Har foglossningar som gör ont så det heter duga!

Tror inte att jag kommer orka jobba lika länge som när jag väntade Lilja.

Men man vet ju aldrig...


Funderar fasen på att krypa ner i sängen med gumman som kom över väldigt tidigt ikväll. Saknar att mysa med henne. Hon sov hos mommo och moffa igår och det känns alltid så tomt utan henne när hon är borta=(

Tur att det inte händer så ofta;-)


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards