Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Malin Nilsson - 30 september 2011 22:49

Helgen som varit var nog den värsta och samtidigt bästa i hela mitt liv!

Jag går inte in på detaljer men nu känns allt verkligen underbart igen;-)

Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara familj *love*

   


Dawid är och jobbar i helgen så jag och ungarna passar på att städa huset=)

Kul, not men måste verkligen göras! Har idag putsat fönstrena och det är inte kul!

Men lite bättre ser man nog ut genom dom nu i alla fall:-)

Har även sorterat bort MASSOR med leksaker från Elsas rum. Har legat efter lite och det har varit hur mycket som helst leksaker för betydligt ynge barn än henne. Men nu åker dom upp på kallvindan eller till barnens kusin William om han kanske vill ha dom?

Imorgon ska Liljas kompis Ida komma och leka ett tag. Lilja är eld och lågor över det!

Min lilla gumman håller på att bli stor... Jösses!


Sen har jag instruerat i ett härligt pumppass i eftermiddag också.

Mycket trevligt=)

 

(bild från releasen på ett gäng härliga pumpbrudar)


Funderar fasen på att gå och sova.

Har inte mycket annat att göra. Bara skit på tv!


Hörs!


Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards