Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Malin Nilsson - 3 juli 2009 23:41

Jösses vad jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden.

Men jag har inte riktigt haft tid för det... Vi bor nästan i stugan och det är inte ofta vi sover hemma. Men jag försöker uppdatera er om mitt intressanta liv när jag kan=)


Idag har vi farit från stugan på förmiddagen för att vi skulle ha våran bil på service. Herregud så dyrt det vart! Vi kopplade äntligen ur airbagen också så det gick på 3700 kr. Då bytte dom torkarblad fram och bak också för att dom tyckte att det behövdes. Men jag tyckte då inte att dom var så dåliga men strunt samma. Det behövdes bytas lite bromsskivor och bussningar som skulle gå på ett antal tusenlappar. Precis vad man behövde nu när färgen till huset kommer gå på 25 000 istället för 13 000 som dom i butiken beräknade att den skulle kosta=( Nå den kanske håller några år extra får man väl tänka då istället. Men det svider fasen!

D har tänkt köpa mig en ny telefon nu när jag fyllt 30 år men det verkar som att den presenten får vänta=( Min telefon nu racklar som fasen!

Slår av när den vill och låser sig hela tiden...Sen får jag ladda den nästan varje dag också.


Har fått hit panelen som vi målade på Vallen. D hade tänkt börja skruva upp den i helgen men dom lovade så dåligt väder så han ska nog börja på måndag iställer tror jag. Åh det kommer bli hur snyggt som helst när det är klart;-) Har grillat i våran nya grill för första gången idag också=)

Vart hur gott som helst! Sen har Nora med familj varit och hälsat på också.

Så jag passade på att gossa med henne lite=)


Imorgon ska vi klippa gräsmattan och sånt som måste göras när man har hus.

Sen åker vi nog ut och sover i stugan.


Nu vaknade lilla gumman min så jag ska ta och avsluta inlägget.


/ M

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards