Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Malin Nilsson - 12 juni 2009 10:22

Nu i morse kom pappi äntligen hem! Jag har varit med Lilja till dagis och Elsa ligger i soffan och sover. Det blir annars alltid att hon somnar när jag ammar henne så det blir liksom lite dåligt med uppdateringar här...

Går lite långsamt att bara skriva med en hand=(

Idag ska jag fota lite bilder på mina älsklingar och lägga upp dom. Har varit lite dålig på det me. Men det kommer, jag lovar!


Idag var det himla varmt ute med väldigt molningt och grått tyvärr=(

Tråkigt när det är studenten och skitväder.

Vi var och kollade på balen igår och dom var så fina så!

Mammas väninna Birgittas pojke Andreas gick på balen och han var så stilig så! Jag tycker att dom flesta var väldigt fina.


Våran minsta gumma har blivit lite hostig=( Stackars liten! Inte ens 2 veckor gammal och har redan åkt på en liten förkylning... Tror hon blivit smittad av storasyster som varit snorig och hostig nu ett tag. Men det har börjat gå över för henne. Hoppas bara att Elsas också går över så inte stackaren får det så besvärligt=( Men dom säger ju att dom blir ganska skyddade när dom blir ammade så jag hoppas verkligen det!


Annars är allt lugna gatan här på Hjortron. Mormor är pappaledig istället för Dawid nu dom här 10 dagarna som man får vid födsel så hon är här och hjälper till mycket. Tack gode gud för släkten säger jag bara!

Jag önskar bara att min mormor hade varit vid liv och fått se söta Elsa.

Hon hade garanterat blivit storm förtjust precis som hon var i Lilja och Alec! Saknar henne...


Elsa är en väldigt snäll flicka och äter mest och sover. Det är man ju väldigt tacksam över men mitt i allt kan det ju vända!


När Dawid vaknar ska han fixa det sista på altanen och sen ska vi och hämta gumman. Hon har verkligen sett fram emot att pappi ska komma och hämta henne och busa med henne! Hon saknar honom så när han är borta och jobbar.


Nu ska jag surfa vidare!


Puss

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards