Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Malin Nilsson - 28 april 2009 20:15

Åh idag har äntligen mina älskade skor kommit!!!

Helt otroligt sköna löparskor som jag beställt på jobbet och jag har längtat sååå mycket efter om!


Idag har jag varit till Piteå å shoppat=) Har inte handlat så mycket men lite smått och gott vart det i alla fall. Knodden fick sig ett par coola byxor och en dräkt och gumman fick sig leggins och sockar. Mormor kom hem igår från Sthlm och hade handlat en hel del till gumman så jag handlade inte så mycket åt henne. Hon hade bland annat fått leggins, t-shirt,shorts,klänning,handväska,halsband,linne,soc
kar,trosor och en Hello Kitty bikini. Hon var värre nöjd måste jag säga=)

Maria skulle ta med kläderna som knodden hade fått när hon åker och hämtar mamma från jobbet ikväll. Sen skulle hon å handla franska till oss också för vi har tagit fram löjrom *mums*. Jag vet att man inte får äta nå mycket av det men lite grann måste man få fuska i alla fall=)


Ikväll har jag röjt undan en hel del här hemma. Har tömt tvättstugan på skrot så att man får plats med alla bebissaker som blöjor och så man ryms att byta blöjor där också. Sen har jag fixat nya batterier i babyvakten samt stoppat upp mobilen ovanför sängen. Så nu är mycket fixat till knodden men det är en del kvar också som vi tänkt ta tag i imorgon.


Nu väntar Ugly Betty och sen Desperate.


/ M

Av Malin Nilsson - 28 april 2009 05:52

Då var man på väg på en liten shopping runda medans pappi jobbar några timmar=) Lite trist att shoppa själv men jag kan ju int dra me någon annan den här tiden på dygnet och sen vänta i lägenheten i några timmar innan allt öppnar... Nå det blir en ensam tripp den här gången!


Nu måste jag ta på mig ytterkläderna!


Ha en bra dag allihopa!


/ Mallan

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards