Välkommen till fam Nilsson/Waara

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Malin Nilsson - 7 mars 2009 19:05

Ojdå vad det är länge sedan jag har uppdaterat *skäms*

LIlja gumman har hunnit fylla hela 3 år! Hon har blivit så himla stor och förståndig på så kort tid! Känns som att hon är 1 år fortfarande...

Finns bilder från kalaset på www.mallan79.pixbox.se


Idag har jag jobbat till kl 14. Efter det så drog pappsen iväg med emil mfl och säg på Luleås match på tv så jag och gumman for till ishallen och såg på företagshockey. Det tyckte hon var jättekul!

Efter det for vi till mommo och moffa eftersom gumman så gott som har tvingat oss att låta henne sova där=( Usch det är så ensamt här hemma när hon inte är här och nu verkar det på D som att han tänker fara och dricka öl ikväll. Kan ju säga att detta inte är speciellt populärt just nu! Vi hade tänkt ta en myskväll och bara ta det lugnt vi 2 och nu verkar det som att jag blir själv... Precis som förra gången gumman sov borta och han var i Kåbdalis med klassen... Känns inte speciellt skoj men kanske är överkänslig för att jag är gravid,fet och ful just nu.


Jag har lovat att vara chaffis åt P och A ikväll/natt om dom skulle få åka in till Sunderbyn för A tänkte ta sig en öl i stugan deras. Haha skulle vara ganska spännande om det skulle vara dags just inatt=)


På torsdag ska gumman till Sunderbyn och undersöka ögonen och då ska vi sen och shoppa lite babykläder på storheden. Hoppas vi hittar nå riktigt gulligt=) Kan inte riktigt fatta att det snart är dags. Gick in i vecka 30 idag!¨

Ska bli så spännande med ett till litet underbarn=)


Tror jag ska lägga mig och läsa ett tag nu tills Melodifestivalen börjar.


Bye bye



Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards