Välkommen till fam Nilsson/Waara

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Stor risk!

Av Malin Nilsson - 6 november 2009 09:30

Stor risk att man kan stå i kö i 3 timmar med en 3 åring! Jag tror fasen att jag blir tokig! Det var ju hur lång kö som helst igår när vi skulle och ta vaccinet och jag kan då hålla huvudet att det INTE bara var folk i riskgruppen som stod där och köade. Jag blir så irriterad på folk som är så själviska och tränger sig före alla barn som borde bli vaccinerade. Nåja jag blir inte förvånad tyvärr...


Idag vet jag inte vad vi ska göra? En sväng på Dressman skulle D i alla fall och kollade på en skjorta till imorgon.

Annars är allt klart inför bröllopet;-)


Måste gå och lägga en trött Elsa nu.


/ Mallan

 
 
Ingen bild

Beatrice

6 november 2009 10:35

Vi stod i kö med Melvin och Patricia i 2½ timma..Men vi var också väldigt angelägna om att få vaccinet då vi inte vill ha influensan också,det räcker med det vi redan varit med om det här året.

Men visst blev dom lite griniga och ville slåss lite med varann i ren tristess,men det gick jättebra att stå i sådan lång kö...Bättre än vad jag hade trott..Men vi lämnade Alexandra på dagis,annars hade det nog blivit kaos..

Dom tyckte det var jättespännande att titta på alla människor. Och att dom skulle ta en spruta..Melvin ville ge Patricia sprutan..haha..

Men nog var dom trötta efteråt..Det kan jag lova..


Nu är vaccinet slut och det kommer mer den 12/11. Far dit då redan kl 8.30 på morgonen. En jag känner gjorde det och behövde bara stå i kö i 40 minuter. Vaccineringen börjar kl 9. Hon hade ju med sig sina barn så det var skönt för dom att bara stå den tiden..

 
Ingen bild

håller med

6 november 2009 11:24

Jag var där med min 3 åring idag och stod i kö i 2 timmar. Men vaccinet tog slut. Så det blev ingen spruta för henne, kul att vi hade köat i 2 timmar, NOT.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 9 maj 2012 16:48

Nu har jag bytt blogg igen!   Tillbaka till den gamla=)   Hoppas vi ses där!   www.mallan79.blogg.se ...

Av Malin Nilsson - 8 maj 2012 23:30

Mina underbara stjärnor! 

Av Malin Nilsson - 2 maj 2012 22:24

Mitt hjärta! 

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:32

Min lilla goa groda?

Av Malin Nilsson - 29 april 2012 00:22

Dagen idag har varit bra. Har jobbat 10-15.30 medans mina damer varit med mommo å moffa och kusin Alec. Har varit lite trött men det kan bero på att jag tog mig i säng kl 01.00 igår kväll, vilket ALDRIG brukar hända! Jag har en förbannades härlig ...

Presentation


Välkommen till Familjen Nilsson/Waara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards